Tröttttt

Hejjsan ,
Blogga aldrig igår, men drar morgon dagen snabbt andreas & niklas hämta mig efter skolan frida åkte även med hem så slapp hon åka buss, lämna ena bonnen hemma hos han.  Sen åkte vi hem och lämna Frida sen följde min lilla bonne med mig hem :) Gjorde inte så mkt låg i sängen och myste och greja sen ringde ja till frida för vi skulle till hova för andreas var ju såklart tvungen att träffa berglund och wallenros så då åkte vi dit, sen åkte vi hem och chilla. sen imorse kom han till mig vid halv 7-7 och tar sina kalla händer på min mage men jag somna om xD Vakna vid halv 9 gjorde iordning mig medans anderas satt vid datan och reta mig :)
Åkte till slätte och hämta bonnen sen iväg till töreboda sen var det skolan och nu har jag pluggat lite ska snart sätta mig igen men blev så sur så palla inte mer så snart igen ger ja mig ett nytt försök :))
Så byyyye ! :))
// eelinschultzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0